Jag tänker aldrig ge upp

jag har lärt mig: att inte gråta över någon som inte förtjänar det
jag trodde aldrig att: jag skulle vara så här kär
jag lyssnar just nu på: kalla mig - vapnet
jag pratar: för mycket om tråkiga saker
jag tycker om: mina vänner så jävla mycket
jag avskyr när folk: är så fucking elaka
min bästa vän är: jenny forslund
min första bästavän heter: sara och ida
kärleken kan: vara förjävlig
bästa tiden i mitt liv var: helt underbar
jag har misst: två dagar i skolan..
om jag fick en sak i hela världen: så skulle det vara pengar
jag är: lycklig
när jag borstar tänderna: kollar jag mig i spegeln
när jag lagar mat: går det alltid åthelvete
jag tänder på: killar med god parfym
det sexigaste yrket är: brandmän, grymt sexigt, haha!
det är charmigt när: någon säger ''du är det finaste som finns'' osv..
jag är rädd för: skräckfilmer
den värsta känslan är: tom
den bästa känslan är: att äga ut någon man hatar
jag är bäst på: att vara rolig :D
jag är sämst på: mycket
om jag var ett djur skulle jag vara: kissies hund, hahaha
jag kommer alltid att vara: mig själv
det finaste som finns är: snälla pålitliga personer
i sommar: SKA JAG HA SÅ JÄVLA KUL!
sist jag grät var: igår
jag kan: gå
jag kan inte: vissla
när jag vill tänka går jag: och sätter på musik
när jag bakar så bakar jag: chokladbollar, bara för att det är enklast
min mobiltelefon är: helt jävla cp
när jag vaknar på morgonen: är jag trött
innan jag går och lägger mej: smsar jag
just nu tänker jag på: att jag har så jävla ont i magen
bebisar är: söta.. ibland!
idag har jag: grinat, haha emo
ikväll ska jag: tvinga jenny att komma hit
imorgon kommer jag: ha kul
jag vill verkligen: bli frisk nu

någon som:
du litar på: jonas flensburg
du har blivit besviken på: X antal
du tycker är snygg: oskar westman
du är kär i: adam eriksson wall
du älskar: mina närmaste vänner
du ser upp till: elin nilsson
du tycker är jobbig: min lillebror <3
du tycker är omtänksam: kalle pettersson
du saknar: johanne mella
du saknar att umgås med: emma engman
du aldrig skulle kunna leva utan: massa 
har uppfostrat dig: mamma & pappa
alltid gör dig glad: jenny forslund
du inte har kännt länge men betyder: emelie mårtensson
som har härligt skratt: tova sundberg
du har känns längst: tova
är duktig i någon sport: emma larsson!
du alltid har roligt med: linn martinsson
du har många fina minnen med: jooonas
är lyckan i ditt liv: kompisarna och adam
är din bästa killkompis: jonas
du litar på mest utav dina killkompisar: jonas och oskar

ditt eller datt..
kärlek eller vänskap: vänskap
cider eller öl: cider
sommar eller vinter: vinter
choklad eller surt: surt
frysa ihjäl eller brinna upp: inget!
fest eller myskväll: båda
tv eller data: data.
mat eller godis: godis
alkohol eller läsk: läskk
bilddagboken eller lunarstorm: hhaha wtf :p
sova med lampa tänd eller släckt: lampa tänd :D
skola eller lov: lov.
pratglad eller tyst: pratglad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0