HEJ JAG HAR INGET LIV

Om dig själv:
Namn: Matilda Selander Nilsson
Ålder: 13, hahaha, men snart 14!
Längd: 160..
Född: Östersuund
Bor: Östersund..
Gör du just nu: musiko!

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: tuff, cool, ball! haha nerå, men jag vet inte :')
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: fittig, jobbig och störd!
Vad är du rädd för: mörker! haha
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: no idea
Det roligaste jobbet du haft/har: nada
Har du körkort och egen bil: nej :(
När tod du ditt körkort: -
När grät du senast: igår, haha emo
När skrattade du senast: today
Vem åkte du bil med sist: mami
Vem åt du mat med sist: mamma och bror
Vem sov du hos sist: adam tror jag
Vem sov hos dig sist: emelie ithink
Vad var du rädd för när du var liten: allt!
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: jag ville jobba på donken! :D
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: för många gånger!
Värsta smärtan du råkat ut för: elstött!
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: adam och mina vännor <3
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: falska jävliga personer!
Har du någonsin sportat: adå
Någon du ser upp till: elin och johanna
Vad finns alltid i din handväska: har aldrig handväska, haha
Har du varit utomlands någon gång: japp
Vilken plats var finast: hmm.. afrika, tror jag :)
Största stad/städer du varit i: vet inte

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: gudnej
Rökt: nepp
Snusat: no
Har du piercing eller tatuering: nej :( men jag hade
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: som adaaam. haha :')
Finaste komplimang du fått: ''du är den finaste människan som finns''
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja :(
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ohja..
Hur många sex-partners har du haft: haha wtf
Har du någonsin gjort något kriminellt: aa

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: STORSTAD!!
Hamburgare eller pizza: båda är gott :)
Kött eller fisk: kött is the shit!
Hund eller katt: dog
Aftonbladet eller expressen: aftonbladet
McDonalds eller MAX: båda
Vin eller Öl: öl
Charter- eller skidsemester: dåda.
S
verige eller Utlandet: utlandet.
Sport eller nyheter: sport
Hockey eller fotboll: FOTBOLL!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: båda är fint!
Sommar eller vinter: båda där med
Vår eller höst: hööst

Flyg eller tåg: tåg
Bil eller buss: buss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0