Det här inlägget är till Adam, kände bara för att skriva av mig osvosv..

Lyssnar på massa låter så påminner om dig och då kom jag på hur jävla lyckliglottad jag är som har dig!
Älskling, allt vi varit med om tillsammans, allt vi gjort, alla skratt vi delat, tårar vi gråtit, allt har faktiskt varit den bästa tiden i mitt liv.
Du är det bästa som hänt mig och du kommer alltid vara det. Du är min bästavän och pojkvän, för det är dig jag står som närmast. Du vet allt om mig och jag kan berätta allt för dig, du stöttar mig alltid och finns alltid där, helt sjukt, fan du finns alltid för mig, ååh :')
Helt otroligt att man kan gilla någon människa så här mycket. Helt otroligt att man på så kort tid (fyra månader och 13 dagar för att vara exat) kan lära känna en människa så jävla bra.
Du är alldes speciell Adam, du är fan den underbaraste som finns. Du är så jävla bra, helt seriöst, fan VA DU ÄR BRA! Och du är min, känns så himla bra!
Du får en att känna sig älskad, så sjukt älskad. Igenom att bara kolla in i dina ögon så känner jag mig lycklig och älskad.
Det är hos dig, i din famn, som jag mår som bäst. Det är då man känner den dära fucking underbara känslan, nivet, då livet inte har några bekymmer och allt flyter på.
Sure, bråkar gör vi dåochdå, men somsagt, det är då man inser att det man har är äkta! 
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0