TIDFÖRDRIV!!! :D

frågor om förhållanden
Är du singel? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? ibland :o
Hur många har du varit kär i? tre, typ
Är du kär just nu? jaa :D

- frågor om dig själv
Namn? matilda selander
När fyller du år? 18 november..
Några piercingar? nope, haft i öronen
Vad har du på dig just nu? jeans, tshirt och kofta
Vilken årstid är bäst? ALLA!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna upp brevid adam :')
Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag har bäst vännor och kille!
Vad är du bra på? att vara rolig! :D
Vem älskar du mest på denna jorden? alla, hihi nerå, vännor och adam <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon

- frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? adam och jenny, tror jag
Vem är den roligaste av dina vänner? JAAAG :D:D
Vem är snyggast av dina vänner? dono, alla! haha
Vem är mest partyprisse? helt klart ida och jenny!

- Frågor om din familj
Vem står dig närmast? vet inte
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja
Vem är farligast i din familj? jag ;)
Vem ser roligast ut i din familj ? william, hahaha
Vem är coolast? jag!!
vem sover du oftast med? ingen haha
Roligaste kvällen med familjen? vet inte

-frågor om idag
Vad har du gjort? vaknat och klätt på mig, hihi
Vad ska du göra nu? skola
Har du gjort något dåligt idag? nepp!
Vad har du ätit idag? frukost
Har du duschat idag? nej
Är du trött nu? jaaa :(
Vad händer idag? kompisar!
Går du i skolan? ja...
Har du varit i skolan idag? nepp

- ANNAT
Hur mår du just nu? hyfsat bra!
har du piercat dig? öronen
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 07:28
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? adam
Vem ringde du senast? vet inte
Vem sms:a till dig senast? adam
Vem sms:a du till senast? adam

-FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? mamma* nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? pappa* igår typ

- ÖVRIGT
Gillar du punk? njaaa
Har du sminkat dig idag? aa

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist? snook, maggio och lmfao
Vad gillar du för musik? BRAMUSIK!

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ja
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? nej
Använder du kajal? ja
Använder du hårspray? ja
Använder du volymspray? ja
Använder du mousse? ja
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? ibland
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du brunkräm? ibland
Använder du rouge? ibland
Uppsatt hår eller hängande? utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag ? plattar, ja

KÄRLEK
Är du kär just nu? aa
Har du kysst någon idag? ja
När kysste du någon senast? igår
Är du romantisk? hoppas jag, haha.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej!
Vem sov du senast bredvid? adam, tror jag
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? adam tror jag väll :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nä
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ne
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? bra stil!

FYRA SANNINGAR OM MIG
* jag hatar mat.
* jag är så jävla rolig, grym humor!
* jag tror på att världen ska gå under idag...
* jag älskarälskar godis :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0