Stop taking life for granted

Ditt fullständiga namn? matilda selander
Födelseår? 1997
Hur lång är du? 159.....
Var bor du? i östersund..
Spelar du något instrument? nee :(
Dina första tankar när du vaknar? FAN VAD JAG ÄR TRÖTT!!!
Var befinner du dig just nu? i mitt rum
Vad ser du helst på TV? simpsons och familyguy
Vilken radiokanal lyssnar du på? ingen, alla suger balle
Vad har du för färg på kalsongerna? rosa xD
Har du några husdjur? fiskar <333
Vem vet mest om dig? adam och jenny
Rädd för? mörker
McDonalds eller Burgerking? båda är feta gott!
Sjunger du? japp men sjukt jävla dåligt
Vad har du för skostorlek? 36-37
Kommer du överens med dina föräldrar? sometimes
Din hårfärg? blont
Skor du hade på dig idag? jadu, vet inte hur man förklarar dom men ett par kängor typ?
Kläder du har på dig? jeans!
Favoritårstid? alla :D
Favoritmat och dricka? pasta och coooola
Sov du ensam inatt? ja :(
Vad har du druckit idag? cola och c-vitamin
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt
Favoritklädsel? noidea
Längtar du mest efter just nu? min födelsedag
Vad luktar det nu om du sniffar lite? parfym
Saknar du någon just nu? ja <3
Snus eller cigaretter? vet inte.. inte snus iaf
Knark? gudnej
Längtar du till din nästa födelsedag? JAAA
Är du blyg? tyvär, ja typ när jag träffar nya
Tycker du att du har fin dialekt? ne usch
Tycker folk du är snygg? ja, men de talar bullshit
Har du använt någon hårprodukt idag? aa
Vad har du för planer till helgen? ska hänga fett med kompisar
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? haha
Vem berättar du allt för? mig själv, hihi
Vad lyssnar du på just nu? tv:n
Bästa låten? just nu, vet inte
Har du bra humor? ne
Är du konstig? ibland
Skrattar du ofta? ja :)
Har du bra självförtroende? neee :(
Varför gör du det här testet? för att jag har tråkigt
Har du bra kompisar? JAAA!
Vem var du mest med i somras? jenny, ida, adam osv

Vem är
Bäst: adam
Snäll: jonas
Omtänksam: ida
Pålitlig: adam
Konstig: jaaag :D
Ärlig: simon
Förstående: jenny
Ivrig: denise
Glad: linn
Dum: duuu

GODNATT ÄCKELLÄSARE, haha nerå, puss <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0