Punkt


Alla gånger det har varit svårt, alla gånger nivet då man nästan vill ta livet av sig, alla gånger man inte gjort det, alla gånger man kännt sig meninglös, alla gånger man grinat, alla gånger man skrattat, alla gånger man har hoppat&grinat av glädje, alla gånger man kännt sig snygg&stolt, alla gånger man kännt sig älskad, alla gånger man gjort något som man är riktigtriktigt stolt över, alla gånger man hjälpt någon som haft det svårt, alla gånger man sagt ''jag hatar dig'' och inte menat det, alla gånger man sagt ''jag älskar dig'' och menat det, alla gånger man känner ostabil, alla gånger någon finns&stöttar en, alla gånger någon gjort så att man kämpar vidare, alla gånger hjärtat brusit, alla gånger man varit kär, alla gånger man hatat någon, alla gånger man älskat någon, alla gånger livet varit åt helvete, alla gånger livet varit helt fucking underbart, alla gånger man har kännt känslan ''åh livet är bäst, inga problem alls'', alla gånger livet varit fuckedup pga kärlek, alla gånger man har sagt ''fan, nu ger jag upp'' och ändå inte gör det, alla gånger skolan tagit upp halva livet, alla gånger man blivit dissad av någon man gillar, alla gånger man blivit sjukt sårad, alla gånger har varit en del av livet, utan alla gånger skulle livet fan inte vara roligt.
Livet är upp och ner, om det är inte de så lever man bara på ytan, verkligheten är det man vill leva, alltså ett liv med beskymmer.

och jag vill bara tacka adam, jenny och ida, för att ni har hjälpt mig så jävla mycket, jag älskar er av hela mitt hjärta, ni betyder mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0