Jag vill inte tänka framåt

Visste du...
att jag vill ha - en jacka!
att jag pratar - för mycket om saker som ingen bryr sig om
att jag inte gillar - människor som är störd (logiskt)
att jag avskyr när folk snackar - bullshit
att kärlek är - väldigtväldigt bra
att jag gillar att - vara med kompisar och med adam
att jag alltid kommer att - följa mina drömmar, haha lol
att jag är hemligt förälskad i - adam brody ;)
att sist jag grät var - igår..
att min mobiltelefon är - SÅ JÄVLA DÅLIG
att när jag vaknar på morgonen - vill jag alltid somna om
att innan jag går och lägger mig - tänker jag alltid
att idag har jag - varit sjuk
att jag just nu tänker på - adam <3
att i kväll ska jag - plugga
att i morgon kommer jag - förmodligen gå på skolan
att jag hoppas - det börjar snöa imorgon!

Har du:
Någon som förstår dig? japp
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? haha ja..
Vem kramade dig senast? - adam
Vem ringde dig senast? jenny
Vem ringde du senast? adam
Vem var hemma hos dig senast? noidea, haha
Vem var du hemma hos senast? adam tror jag
Har du några kärleksproblem? ibland
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej :)
Har du skrattat idag? ja.. HAHA

Jag:
Är singel? ne
Svär ofta? japp
Sjunger i duschen? jaja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha nej
Skrattar åt dina egna skämt? ohja!
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? JA

Har du:
Piercingar? hade
Syskon? japp
Jobb? no
För många vänner? nejnej
Rymt hemifrån? typ :o
Färgat håret? sprayat, haha
Bra självförtroende? nej!
Sagt "jag älskar dig" till någon? yes
Varit kär? ja!
Gjort något olagligt? aa
Somnat i skolan? ahha ja
Brutit ett ben? ja
Tappat bort mig i min hemstad? jaa, lol
Sett en fallande stjärna och önskat? gudja!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? aa
Smugit ut utan lov? yep
En hemlighet som ingen annan vet? haha jag tror det
Sovit en hel dag? aa
Somnat gråtande? ja:(
Blivit generad inför folk? haha jaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? japp
Ätit musslor? nej, fyfan
Varit på en festival? aa
Haft ett förhållande i under en månad? si
Blivit kallad player? haha ja
Färgat ditt hår svart? jag vill svara ja, men nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? MIN FÖDELSEDAG!
Ska du göra i helgen? vara med kompisar
Har du för kläder på dig? mysshorts, tröja och trosor
Gjorde du igår? igår sov jag.
Ska du göra i sommar? HA SÅ FUCKING KUL!!!!
Åt du senast? pasta
Har du för mobil? htc
Vad köpte du senast? glass :D
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? svimma, helt seriöst

Vem/vilka:
Slog du senast? på riktigt? william ithink
Fick du sms från senast? adam
Pratade du senast med? mamma¨
Skulle du kunna göra allt för? dom snälla :')
Var du med senast av det motsatta könet? adam
Kan du lita på mest? adam, jenny och ida
Vet mest om dig? adam

jag verkligenverkligen älskar sånna här test :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0