Du finns inom mig


så gråt ej mera, det ska bli så bra. kom ta min hand, här finns jag. jag ger dig skydd nu för allt omkring dig. och jag finns här, gråt ej mer. ett litet liv, men ändå stark. här i min famn så är du trygg och varm. det finns ett band som aldrig brister. jag finns hos dig, gråt ej mer, för du finns inom mig, ja du finns inom mig, från denna stund. nu och för evig tid. du finns inom mig, mitt hjärtas hemlighet, su finns här inom mig. alltid-

Ligger i sängen och lipar till disneylåtar, hihi.
Ska snart dra mig upp och duscha. Sen ska jag kanske följa med Adam och klippa sig (dvs om jag hinnar och orkar) men hursomhelst så ska jag vara med han idag, yeye.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0