Random

Just nu....
- Hur mycket är klockan? 17:16
- Vad är det för väder ute? muligt typ.
- Vad har du för färg på dina strumpor? vit,
- Är det morgon, dag, kväll eller natt? dag typ.
- Hur många personer befinner sig i ditt rum? ett.
- Lyssnar du på musik just nu och i såfall vad lyssnar du på? rightnow lyssnar jag på ''stadium status-newkid''.
- Hur långt är det till närmsta soptunna? halvmeter, och nej jag mätte inte.
- Finns det något i den soptunnan? ja, haha.
- Vad har du för kläder på dig idag? shorts och tajts under, vit tshirt och skinjacka.
- Vad har du för frisyr idag? häästsvans.
- Hur många antal besökare visar bloggstatistiken på just nu? jag vill inte säga det.
- Vilken kroppsdel stör du dig på mest just nu? haha wtf, mina ben typ,
- Vilken person tänker du mest på? adam skulle jag tro.
- Är du orolig över något? ja :o
- Är du trött? aa, men det är jag alltid.
- Är du avslappnad? nej.
- Vad har du för färg på naglarna? roosa, haha.
- Hör du något konstigt ljud? ne.
- Har du din mobil mer än en meter ifrån dig? nope.
- Vad gör du förutom att svara på dessa onödiga frågor? väntar på adam.

Säger du oftast...
- Kompis eller Vän? kompis tror jag.
- Mamma eller Morsan? mamma.
- Pappa eller Farsan? pappa.
- Hej eller Hallå? beror på, men typ hallå.
- Ihop eller Tillsammans? tillsammans.
- Internet eller Nätet? interneeeet.
- Roligt eller Kul? kul, ithink hehe.
- Ostkrokar eller Ostbågar? ostkrokar.
- Kex eller Tjex? kex, haha.
- Hund eller Vovve? huund.
- Måste eller Måtte? måste?
- Sånger eller Låtar? låtar.
- Baby eller Bebis? beeebis.
- Litet eller Smått? beror på där med.
- Dött eller Avlidit? dött.
- Äta eller Käka? olika.
- Cola eller Coca cola? coola.
- Oh my god eller Herregud? herregud.
- Katt eller Kisse? katt.
- Fjortis eller Fjårtis? fjortis.
- Jag eller Ja? jag.
- Jätte eller As? as.
- Lov eller Ledig? loov.
- Jaa eller Yes? jaa.
- Datorn eller Datan? datorn, eller jag vet inte.
- Affär eller Butik? affär.
- Kille eller Pojkvän? pojkvän.
- Tjej eller Flickvän? flickvän.
- Idiot eller Pucko? idiot.
- Min blogg eller Min sida? min blogg.


TJAFAN JAG HETER MATILDA OCH SOMSAGT, JAG HAR INGET LIV! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0