Kärleken är blind och döv


åh så fin jag är, kör på pappas jeansskjorta igen, jag känner mig chill i den och jag mår bra av att vara i den, återigen, jag har aldrig sagt att jag är normal -

Hejhejhejhejhej, tisdag, tisdag idag, jag mår inte så bra, känner mig sjuk, har glosprov idag, jag har inte tränat, ångest, efter skolan ska jag få tandställning, den kommer inte att synas, ska ju bara ha på mig den på natten, sen ska jag bara vara hemma, plugga, har prov i svenska, ordklasser och sånt, jätte svårt, tycker jag iallafall.
hejdå, hejdå, ja hejdå, skriver nog sen, så varför hejdå?, ses senare, blir bättre, eller, skriver senare, jaja, hejdå, ses senare, skriver senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0