Jag väntar på dig i hörnet, duvet

Saker jag ska sluta göra -
ett. svära, otroligt fult.
två. skriva joru slash jorå, om ni inte märkt så skriver jag de i varje inlägg.
tre. stava fel, ok, haha, jag suger på att stava. nu mera ska jag googla de ord jag är osäker på.

Saker jag ska börja göra -
ett. lägga ut fler bilder, har en systemkamera, hur många gånger andvänds den? ett till två gånger på en vecka.
två. skriva mer roliga och intressanta inlägg.
tre. det ni vill.

Detta var random, men jag var tvungen, eller nåt. TJARÅ - hörshej.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag är fullt villig att följa dig på en fotopromenix, en sån där mysig en.

2011-03-24 @ 21:37:52
URL: http://theaprilsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0