jag säger att jag älskar dig, och det gör jag

Sitter och lipar. Tänker på hur det vore om någon av mina närmsta vänner dog, ne gud vill inte ens tänka på det.
Gud vad man ska känna sig vilsen, inte veta vart man ska. Bara springa runt och leta, leta efter nåt som inte finns. Sitter och lipar. Tänker på att jag har någon, någon som finns där, inte föralltid, men just nu. Och man ska leva i nuet och inte i framtiden. Tänker att jag har det bra, jag har det bra för jag har någon, någon som finns vid min sida. Inte föralltid, men föralltid kommer jag finnas i någons hjärta. Och det betyder fucking mycket. Att veta att någon älskar en. Älskar er för den man är.

Hejhopp! Rörande text, huh?↑ Kom för ett tag sen hem från skolan, har bakat bröd och kollat på film idag på skolan, lagomt mysigt och chill.
Imorgon bär det av till Gustavbergsbacken, joru, ska dra ut och åka slalom. Ska bli ok.
Ska snart på träning. hörs, peaceout!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0