För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

 
Ännu en gång har weheartit räddat mitt inlägg.
Och jag har inget att skriva om, insperation tack? Jag mår bra, typ toppen. Hur mår ni?
Har iallafall fått värsta fotoidéen till min header, ska fota imorgon. Blir lagomt spännande, mina förväntningar är höga och jag kommer att bli ledsen.
Ska snart kolla på House, det är skit tråkigt. Men eftersom jag måste hålla mig uppdaterad på någon annan kanal är Disney Channel så är det de ända jag kollar på.
Den 14 mars har jag bloggat på den hära bloggen i 1 år. Ganska stort. 1000 inlägg på ett år. W0W.
Lyssnar på musik gör jag också, Veronica Maggio, Simon Norrsveden spelas ungefär hela tiden eller 24/7 som jag hade skrivit om det hade varit 2010.
Går inte att lyssna på Snook längre.. Blev ledsen, skit ledsen. Men dom finns alltid på min telefon, och tack dear för det!
Snart är det lov också, sportlov, dock varar det bara i en vecka. Sen är det påsklov sen sommarlov, om jag längtar? Jag längtar som fan.
På sportlovet ska jag till Björnrike. Åka slalom. Ska bli kul, lagomt kul.
kbry? vem fan bryr sig. jag sitter här och skriver till en väg.
Hejdå, tack och bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0