ekma.blogg.se

hej matildas blogg och matildas bloggläsare, emelie här!

Just nu så bloggar Matilda på min blogg och jag på hennes då, vi sitter och pratar på msn om allt möjligt. Vad mer kan jag skriva? Jo, att jag har haft en bra dag! hehe

Förresten så är Matilda världens finaste tjej, och även en jättesnäll liten tös. Hon är så himla vacker på alla sätt och vis och fin på både in och utsidan. Jag har kännt Matilda ett tag och det som är så synd är att vi aldrig träffas men iallafall. Jag förstår att ni vill veta all denna faktan eller hur? haha, nejdå men nu ska jag återgå till det seriösa.. hah!

Jag heter alltså Emelie, är 14 år och bor i samma stad som Matilda. På fritiden brukar jag dansa, vara med vänner och fotografera. Som person så är jag sprallig, glad och skrattar oftast hehe. Det jag skriver om i min blogg är om min vardag mest, plus att jag lägger upp massa bilder som jag fotar. Ni får jättegärna kika in på min blogg, klicka på länken här ekma.blogg.se .

Jag känner att detta inlägg blev ganska konstigt menmen, iallafall hehe. Kul att få skriva på Matildas blogg iallafall. Jag passar även på att ta lite bloggläsare av dig Matilda, nejdå skojar bara!

Ha det bra allihopa, jag älskar dig Matilda!



Kommentarer
Postat av: Tove

GUD vad fin blogg!!!

2011-03-09 @ 15:20:38
URL: http://tovesportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0