Du är en del av mitt liv, en stor jävla del











bilder från igår kväll -

Jag bloggade knappt något igår va? Iallafall, efter skolan så gick jag, Ida och Jenny hem till mig, vi satt och lyssnade på musik, pratade om sommaren. Sen på kvällen så var vi med Johanne. Sen gick vi vidare till Ica, och sen till Statoil. Sen så träffade vi på Oskar, Denise och Sofie, vi gick runt lite bara.
JAU.  Något mer? Idag är det torsdag, idag ska jag på MAQ träning, idag slutar vi halv två, idag är dagen före fredag.

-
jenny: matilda du är ball.
jag: ååååh, tack. vad menas med ball egentligen?
jenny: jamen typ, en insekt är ball.
jag: men jaha.

HAHA, Jenny tycker alltså att jag är en insekt, tack gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0