SOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR

Ja vännor, ja, snart är sommarlovet här för att stanna kvar en ganska lång tid. Två ynkliga dagar kvar, innan jag får sommarlov.
Jag har bestämmt mig för att ha världens bästa sommar, ja det har jag.
Sommar tvåtusenelva ska bli till världens bästa sommar.

Och i sommar ska jag vara med härliga vännor, vara med min söta pojkvän, äta glass, spela fotboll, grilla, skratta som aldrig förr, åka till Ytterhogdal med Ida och Jenny, hänga fett på yran, bada varje dag då det är fint väder, skapa fina minnen varje dag som man inte glömmer, fota grymt fina bilder, spela storsjöcupen och hudik, vara vaken till klockan fyra på natten och det endå är ljust ute, dunka musik på högsta volym, känna att man inte behöver bry sig över något och låta livet rulla på, jag ska ha så jävla kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0