Jag har ingeting att göra, bara så ni vet

Vad ska du göra idag OM....
- Det regnar ute? sitta inne.
- Det är 30 grader varmt ute? vara ute.
- Du får 500 kr? GÅ PÅ STAN!
- Du hör sommarplågan "Om sanningen ska fram" på radion? ställa mig och sjunga, dansa, skrika (jag älskar låten, ja)
- Du är ute och går och hittar en ensam liten unge som står och gråter? fråga ''vaaaad har hänt?''
- Någon frågar om du vill spela kubb? ''jag är för bra för att spela kubb med dig'' skulle jag säga.
- Du blir bjuden på en riktig äcklig glass? säger ''vad fan är det här för skit?!''
- En nära anhörig till dig säger upp bekantskapen? vet faktiskt inte.
- Jehovas vittnen kommer och ringer på din dörr? ''vem fan är du?''. för nu är det ju så här att jag vet inte vem det är.
- Anders Bagge ringer och frågar om du vill vara med i nästa säsong av Idol? FYFAN VAD BALLT!!
- Du får välja mellan två filmer; Madicken och Kalle Anka? Madicken faan!
- Du hittar slutet av en regnbåge? woooow!
- Facebook helt plötsligt börjar kosta pengar? fml, tar självmord, seriöst.
- Du får en elak anonym kommentar på din blogg? börjar lipar, haha :(
- Du får välja vilken middag du vill? jag blir glad och väljer pannkaka.
- Du hittar en öppen gammal dagbok som tillhör din mamma? jag läser den, haha.
- Du får två biljetter till en weekend i Paris? jag skulle bli så jävla glad!

Några saker du ej vill leva utan.
En dryck - coca cola.
Något ätbart - godis, haha.
En hobby - FOTBOLL!!!!!
En ägodel - mobilen, hehe.
En vän - jenny och jonas.
En familjemedlem - mamma, då. hihi.
En känsla - känslans av att vara kär.
Ett husdjur - fisken.
En släkting - kusin elias :)
Ett klädesplagg - mina ljusa shorts, bara för att det är dom enda jag har.
En till vän - ida och johanne.
En till familjemedlem - pappa och william.
En kroppsdel - min höger fot, hoho.
En framtidsdröm - flytta!!
En plats - göteborg då!
En lukt - simons goda vaaax (difi, blåått lock;)
En internetsida - facebook.
En tv-kanal - DISNEY CHANNEL!
En tidning - ELLE.
Ett sommarställe - storsjön, eller?

vetavetaveta.blogg.se


Kommentarer
Postat av: mjaa

tja

2011-06-15 @ 18:28:38
URL: http://theaprilsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0