hehehehe

Dagen var inte så bra, inte direkt min favoritdag. Den började väl ok, men sen hände de där som jag inte trodde skulle hända, dock kommer jag inte ihåg så mycket men folk har berättat.
Iallafall, jag skulle hoppa bock på Jonas och sen kom jag inte över han (ok, jag låter som värsta klantskallen, eller det var jag ju, haha) då lanade jag på ryggen. Skolsköterskan kollade på mig och sen ringde hon ambulansen.
Enligt alla som stog runt mig så skrek jag som fan. Ambulansen kom och ja, skjutsade mig till akuten där dom röntgade osv. Det vart inte sån stor skada, en blödning i rumpan, hehe och jag får gå på kryckor. Kul start på sommarlovet, yeye.
hörs-

Kommentarer
Postat av: emeliee

jag älskar dig sötnos! <3

2011-06-09 @ 17:54:39
URL: http://ekma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0