Bra skit

Jag har tråkigt så jag tog listan av Jenny.

ALLMÄNT:

Namn: Matilda Selander
Piercingar: i öronen typ
Tatueringar: nej, men jag önskade att jag kunde svara ja
Längd: 1,60....
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: blondin
Är du kär i någon: japp.
Önskar du att du bodde någon annanstans: OHJA!
Tänker du på självmord: nej!
Tycker andra att du är attraktiv: ingen anning
Vilket shampoo använder du: vet inte, haha
Vilken parfym använder du: olika, hehe
Vad är du rädd för: att någon nära ska dö.
Gillar du att tvätta:
Gillar du Berg-och-Dalbana: usch fyfan, hatar bergochdalbanor!

SENASTE:

Film du hyrde: vetinte
Film du köpte: jag köper inte filmer o.O
Låten du lyssnade på: perfect for me - ron pope
Låten du hade på hjärnan: big botty bitches, tack adam....
Låten du laddade ner: hm.. vet inte :)
Personen du ringde: Jenny
TV program du tittade på: disneychannel :D
Personen du tänkte på: Adam :)
Bok du läste: Blondie
Personen du fick mail av: vetinte, hahaha
Personen du fick brev av: ingenanning :o
Personen du fick sms av: Emelie
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ganska länge sen.

FAVORIT:

Mat: pannkaka
Låt: gillar dom flesta, typ
Sak att göra: vara med dom bästa.
Sport: FOTBOLL
Dryck: colacolacola
Kläder: jeans, typ
Film: alla, haha :D
Bil: gula bubblor!
.

ANTAL:

Gånger du varit kär:
två, tre gånger.
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: två :')
Gånger ditt hjärta brustit: jag räknar inte, men jag antar, allt för många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  hihi, vet inte :)
Ärr du har på kroppen: vet inte, många, hihi

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: myst med adam
Var det kul: ja :')
Hur tidigt stiger du upp: runt tolv, ett.
Gillar du att slåss: nejnej
Vad ska du göra ikväll: chillaxa.
Är du seriös: ibland så.
Vad är du allergisk mot: mycket :'(
Var har du ont: överallt, haha
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: aa!
Favoritserie: inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0