ta aldrig något förgivet



Haft en skön kväll med Ida.. de började med att vi begav oss till Ica då vi kom ditt och de var stängt, IGEN! hur lyckas vi?!
iallafall vi frös i inihellvete så vi gick till Ida, där kollade vi på Fångarna på fortet, Rally brudar och Patrik 1,5.
jätte mysig kväll! saknades bara godis!
imorgon blir de Emma och Johanne, gött! godnatt antar jag.

−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−

Att se dig gör ont, ont i hjärtat. jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga.
jag känner mig värdelös, kass.. jag ångrar allt, exat allt, jag är en idiot som gav bort våran vänskap och slängde den.
för de vi hade, hade ingen annan, vi hade något speciellt och de får vi aldrig tillbaka.
jag saknar dig och jag blir så jävla ledsen bara av att tänka att de aldrig kommer bli som förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0