känslosnack

Det pirrar i magen när jag ser dig, fast egentligen bara när jag tänker på dig så pirrar de i magen. jag gillar dig, verkligen, jätte mycket och kommer nog göra de ett tag till.
du är helt dum i huvet, men jag gillar dig endån. kärleken har sin egen väg. och jag kan inte släppa dig och gå vidare. även fast jag måste för de kommer aldrig bli vi, men de kommer nog bli den tuffaste uppgiften på länge, släppa dig och gå vidare.
jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.
jag vill inte gilla dig, men jag gör de endån. du är underbar på ett speciellt sätt. ♥


Kommentarer
Postat av: emeliee

tell me? <3

2011-01-04 @ 17:42:51
URL: http://ekma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0