jag räknar till tre, sen så går du



Orkade inte sätta mig vid datan igår när jag kom hem.

Men iallafall ska försöka förklara kvällen in i minsta detalj.
Jag och Johanne började starta vandrigen till Ica, vi mötte även upp Ida, Elsa och Jenny. Senare så kom vi till Ica, och där stannade vi cirus en timme pga att vi inte kunde bestämma va vi skulle köpa. Men så småningom så köpte vi två drickor, glass och jag köpte en Japp.
Vi kom till Emma och där bestämmde vi vilken film vi skulle se. Ciao Bella blev de, en film om Gothia. Vi snackade, vi hade allmänt mysigt. Dock när vi skulle följa Jenny genom skogen så började de läskiga, det var så otroligt läskigt. haha - ok jag var räddast!
men det var ändån kul.
idag blir det träning. CIAAAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0