dag tio

En beskännelse.

Svår den här var. Iallafall, tänkte göra lite beskännelsar om mig, om min personlighet.

Jag äter knappt något, jag blir mätt på nästan inget. Jag har tusen vänner, men få äkta, mina ''bästavänner'' heter Emma, Johanne och Jenny, och dom förstår mig till 110%. Jag blir lätt kär också, kan se en kille på en bild och wisp blir jag kär. Jag har haft en tuff barndom när jag var runt 1-5 år, jag hade de inte svårt med familjen eller nåt, utan det är något mycket mer personligt. Jag har operat mig flera gånger. Jag har verkligen asdåligt självförtroende, hittar saker som är fle hela tiden. Jag är som gladast när jag med kompisar. Jag trivs bäst med flera kompisar än bara en. Jag kan vara bitchig när jag vill och blyg när jag vill de. Har inte haft ett seriöst förhållande, utan bara massa skit. Jag är väldigt onöjd med mitt utseende. När jag gick i 5 och 6:an så älskade jag Hannah Montana. Jag är osäker. Jag är öppen och ganska framåt. Min livsglädje är som en kurva, ibland är livet underbart ibland inte. Jag har inte grinat sen en månad backåt. Jag älskar livet och tänker leva det ut. Jag tycker att rymden är fascinerande. Jag vill bli astronaut. Jag har ingen talang, är skitdålig i allt. Jag tycker att Oskar Linnros är het. Jag är vänsterhänt. Jag har inget skratt. Jag tycker att döden är spännande. Jag älskar charmiga killar. Jag tycker att vintern är bättre än sommaren. Jag vet inte vem jag är. Jag gillar inte hästar. Jag tycker att jag är tjock. Jessica Alba är den finaste tjejen som finns. Jag hatar fjärilar. Jag älskar tecknat. Jag älskar alla mina vänner och familjen och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0