dag noll-nio

Saker jag vill göra innan jag dör.

1. Åka upp i rymden, ett måste - tänk att se jorden från ett annat perspektiv.
2. Vara med i Expressen slash Aftonbladet - coolt!
3. Bli känd - sångare, skådespelare etc.
4. Ska ha bott i Hollywood, Hawaii och vid Central Park slash Manhattan.
5. Åka jorden runt - te.x. åka till Italien, USA, Frankrike, Spaninen osv.
6. Äga ett fint sommarhus på Skärgården.
7. Jobba som fotograf.
8. Tjäna så jävla mycket.
9. Hitta min dröm prins.
10. Träffa Daniel och Oskar - ge dom en stor kram och snacka med dom :D
11. Nångång i mitt liv äga 1 miljon.
12. Få MVG i allt.
13. Skaffa familj.
14. Vara med på tv.
15. Vara med på IDOL.
17. Hoppa falskräm samt Bangijump (stavning).
16. Ha en så bra liv som jag kan - göra det bästa av de såattsäga.



Kommentarer
Postat av: maja

Matilda, lilla gumman. Man kan tyvärr inte bo i Central park. Vi är nog många som vill ha fått detta sagt. sopa xD

2011-02-09 @ 18:46:20
URL: http://majaabackman.blogg.se/
Postat av: Tova :)

tjäna ? ;p

2011-02-09 @ 20:51:25
URL: http://toovasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0