Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen

Ja, jag har bildbrist, vill inte ta bilder från weheartit. Ska fan ta min kamera och fota idag, ja det ska jag.

Godmorgon världen. Det regnar idag, mysigt, har jag nämnt att jag älskar regn? Nu har jag det.
Vill att de ska spöregna och vara sol. Springa ut i gummistövlar och shorts, springa bara.
Men nope, det regnar fast det är ingen sol.

Så idag ska jag vara Jonas och fler. Jag vill se på skrekfilm, ja det vill jag. Men Jonas vågar inte se skrekfilmer, han är en feeeegis. HAHAHA. Måste plugga till det dära satans Kemiprovet som flyttades fram till tisdag, måste plugga till matten, måste plugga till egenlskan, åh, ne.
Tjarå - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0