coolt

Jag snodde den av Jenny, ja.

Ditt fullständiga namn? Matilda Signe Selander
Födelseår? 1997
Hur lång är du? 159 cm
Var bor du? I ett stort hus som ligger i Östersund
Spelar du något instrument? Önskar att jag hade kunnat svara ja, men nej det gör jag inte.
Dina första tankar när du vaknar? Tänker nog inte då.
Var befinner du dig just nu? Mitt fula rum.
Vad ser du helst på TV? Disney Channel.
Vilken radiokanal lyssnar du på? Rixfm, ok, jag vet, de suger. Men allt suger.
Vad har du för färg på kalsongerna? haha
Har du några husdjur? Fiskar.
Vem vet mest om dig? Jenny tror jag.
Rädd för? Allt och inget.
McDonalds eller Burgerking? Dånkeeen.
Sjunger du? Ja men extremt falskt.
Vad har du för skostorlek? 36-37-38
Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland.
Din hårfärg? Blont.
Skor du hade på dig idag? COnverse.
Kläder du har på dig? Svarta jeans, kavaj och en vit t-shirt.
Favoritårstid? Alla tror jag, haha
Favoritmat och dricka? Pasta och coola.
Sov du ensam inatt? Au.
Vad har du druckit idag? Vatten och c-vitamin.
Vad är det för väder hos dig nu? SOOOOOL!
Favoritklädsel? Ingenanning.
Längtar du mest efter just nu? Sommareen.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Ny duschaat, hahahhaha.
Saknar du någon just nu? Ao.
Snus eller cigaretter? Inget.
Knark? Nej.
Längtar du till din nästa födelsedag? Haha ah typ.
Är du blyg? När jag träffar nya, ja.
Tycker du att du har fin dialekt? Ne verkligen inte.
Tycker folk du är snygg? Vetinte.
Har du använt någon hårprodukt idag? Jau.
Vad har du för planer till helgen? Ska till Vemdaalen.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Intefanvetjag.
Vem berättar du allt för? Ingen, tror jag.
Vad lyssnar du på just nu? Ingen låt just nu.
Bästa låten? Jag vet inte.
Har du bra humor? Ohja!
Är du konstig? Haha ja typ.
Skrattar du ofta? Kan ju inte skratta. Men jag skrattar endå.
Har du bra självförtroende? Verkligen inte.
Varför gör du det här testet? Vetinte.
Har du bra kompisar? AAAA!
Vem var du mest med i somras? Emma, Johanne, Jenny, typ.

Vem är
Bäst: Denise
Snäll: Emmal
Omtänksam: Johanne
Pålitlig: Jonas
Konstig: Många
Ärlig: Ida
Förstående: Jenny
Ivrig: Hanna
Glad: Emmae
Dum: Du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0