blablablabla

Några saker som ni inte visste om mig, eller så visste ni det, anyway.

- Jag tycker att ''jibber-killar'' är sjukt snygga.
- Jag har inte varit tillsammans med nån på drygt ett år.
- Jag har egentligen noll insperation med detta.
- Jag andvänder långkalsonger nu med. Haha, måste ha det för annars blir byxorna för stora. hohohihio.
- Jag tycker att Charlie Gustafsson är den snyggaste som finns.
- Jag är kär, tror jag.
- Jag hatar folk som är helt fuckedup, dum i huvet. Ok, vem gör inte?
- Jag grinar nästan aldrig.
- Jag är inprincip dålig på allt.
- Jag har ingen talang.
- Jag är ball.
- Jag gillar mina vänner jävligt mycket.
- Jag kollar endast på Disney Channel.
- Jag längtar för jävla mycket till sommaren.
- Jag gillar att åka longboard.
- Tjarå.


Kommentarer
Postat av: tova

du grinar visst matilda , när du sjunger! ;)

2011-04-18 @ 18:07:32
URL: http://toovasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0