ointressanta saker du inte visste om mig

+ jag gillar russin och blodpudding.
+ jag kan inte gångertabellerna
+ jag skriver med vänster samt kastar jag också med vänster
+ jag älskar disney channel
+ jag tror på jultomten
+ jag är väldigt knäpp :)
+ jag kan räkna till ett-tusen och jag har även gjort de också
+ jag har bara haft två seriösa förhållande
+ jag har aldrig rökt
+ jag älskar oskar linnros, markus krunegård, parken, håkan hellström
+ jag är dålig i exat alla ämnen i skolan
+ jag ska börja i längdskidor
+ jag har gått i cirkus, gitarr, dans, slalom och handboll
+ jag kan åka snowboard
+ jag tycker de är roligt att städa
+ jag kan prata spanska
+ jag vill komma ifrån frankrike
+ jag är väldigt envis och kan inte ta ett nej
+ jag tycker själv att jag är väldigt ointressant

TJARÅ -


Kommentarer
Postat av: ♥ Felicia ♥

jag ska också börja i längdskidor :D

2010-09-21 @ 09:38:11
URL: http://fotogalenfimke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0