livet har sin gräns, men vart den slutar vet ingen

världen har gått under, och nej disneychannel har ej slutat gå. utan någon, och den någon ska allt få, iallafall, någon har ändrat kanal på våran radio i duschen (ni vet väl om att jag har en väldigt cool dusch?) till kanalen min mormor brukar lyssna på, och nej, jag klarar verkligen inte av att duscha utan att höra på Rix FM. herre gud, och jag vet inte heller hur man byter. brb, ska gå och dö en stund tills någon vet hur man byter kanel.
HÖRS!
skämtåsidå:) just nu pluggar jag, fast min hjärna står helt still. så jag orkar inte plugga, eftersom de är poänglöst, få vänta till pappa kommer hem och kan hjälpa mig.
AMEN SHIT, DÄR VAR JAG JU SMART! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0