det är klokt om du inte alltid lyssnar på alla andra



hej! egentligen måste jag plugga, men jag fattar inget, så det är typ lönlöst? ok nu låter jag som om att jag bara skiter i skolan, men så är de inte, utan de är att min hjärna har nollkoll just nu. haha. ska snart plugga, måste bara vänta på att pappa ska komma upp och hjälpa mig.
hehe.
idag har jag haft turen att vara på skolan, frisk och kry. bäst! efter skolan så vara jag med emma och johanne, toppen tjejer de där! vi åt bullfika och gick ut med roffe, samt snackade men de gör vi ju alltid!:D sen drog jag hem, åt en äcklig mat, åkte till ica med samma toppenbrudar, köpte godis, fotade, men ingen av oss fasnade på bild så vi åkte till gården, dår alla vi blev helt chockad, jo för att jonas inte var där, men senare ringer pontus han och då har han varit ute i skogen och lockat på älgar, sötis!
just nu så lyssnar jag på random musik, visst antecknar ni?
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0