det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning



hej & hallå.
förlåt för jätte dålig uppdatering..... men jag orkar verkligen inte, men jag ska iallafall försöka!
idag vaknade jag upp med emma & johanne, eller ja dom sov & jag var vaken.
sedan när dom vaknade så satt vi nog i sängen, halv sov lite i cirka 1 timme.
efter de så åt vi frukost, gick & la oss igen, satt vid datan, städade upp i mitt rum, & efter allt de där
åkte dom hem.
så nu sitter jag här, i min säng, kollar på disney channel, äter passionsfrukt (m-a-x-i), pluggar, osvosv........
har inget mer att skriva, eller jo. jag saknar min kamera, jag saknar att kunna fota, men jag lovar, den artonde november tvåtusentio de är en torsdag då tror jag, då jeeeflar, då kommer de många bilder, för då får jag en system-kamera!
h ö r s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0