svar på kommentar --- idiiiot!

Anonym om :
kan du sluta vara så wannabe alla? du har fan ingen egen stil och den stil du har har du tagit från någon annan. lär dig stå på egna ben och vara dig själv och hitta din egen väg istället för att låtsas vara nån du inte är
IP: 78.69.173.198
svar: HAHA, snälla, sluta, vara så himla omogen. och du en sak till?! du lär ju känna mig eftersom du vet att jag är ''wannabe''. + jag vet vem du är, så tack så jävla mkt.
ok, egentligen så ska jag inte göra ett inlägg om de här, men blir så jävla irriterad, det är så sjukt omoget.
och du en sak till, ''våga stå för den du är'' jooru, varför kommenterar du då anonym?
VÄX UPP, HITTA ETT LIV, ELLER JA GÖR NÅGOT MED DE IALLAFALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0