att mista någon är som att ta självmord men endån överleva.

- att sakna dig gör ont, ont i hela kroppen, från topp till tå. jag ser dig vara lycklig, vilket är ett bevis på att du inte saknar mig.
jag kommer endån alltid att älska dig, hur mycket du än hatar mig. jag saknar ditt gamla du, jag saknar oss, jag saknar när de var vi två.
du bry dig inte längre om mig, du skiter totalt om mina åsikter, om mina känslor, jag saknar dig, jag vill ha dig tillbaka, jag vill ha oss tillbaka, jag vill att de ska vara vi, för du var min bästa vän, mitt allt, mitt hjärta.
vi har tusen lyckliga minnen och ett sorligt, det sorliga var när vi slutade vara med varann.
det var som om att mista någon i familjen, jag älskar dig. (trofast vänskap)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0