att du är så falsk gör mig också falsk



-egentligen har jag ingen lust med att blogga, men jag känner mig lite tvingad. skulle egentligen kunna ligga i min stora mjuka säng, kolla på film, men nej, för att jag sitter här, bloggar och så är de säkert ingen som läser, jorå helt meningslöst!
dåvetni!
idag har jag varit med jenny och johanne, vi cyklade till coop, haha igen, ganska tjockt, men de är ju som sagt de nya ica;)
efter vi var där så åkte vi till lillsjön, satt oss där, loda lite, snackade, och-så¨-vidare. imorgon är de torsdag, eller visst är de det? då är de skola, vi slutar halv då och efter skolan ska jag vara med emma.
men jag skriver imorgon, eller ikväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0