saker ni inte visste om mig:

det ultimata tidsfördrivet, så nu gör jag en såkallad ''saker ni inte visste om mig''

*jag grinar bara till disneyfilmer och när olle hedberg sjunger.
*jag är känslig när de gäller killar.
*jag har svårt för att släppa personer som har lämnat mig.
*jag är kär.
*jag är mig själv.
*jag har lätt för att bli sur.
*jag fyller år den 18november.
*jag är gladare när de är vinter än sommar.
*jag har fobi för att diska slash sätta in saker i diskmaskinen.
*jag städar mitt rum en gång i vecka.
*jag är vänsterhänt.
*jag har jätte många vänner och jag är sjukt glad över de.
*jag bråkar jätte ofta med mina vänner.
*jag har haft kaniner.
*jag har fiskar.
*jag ska flytta till göteborg när jag går ut skolan.
*jag ska bli fotograf.
*jag är dålig på matte, seriöst. finns ingen dåligare än mig.
*jag älskar killar som är charmiga och säger massa snälla saker.
*jag har bara haft två seriösa förhållande.
*jag göra misstag hela tiden, säger fel saker till personer osv.

höhö!

Kommentarer
Postat av: sofia

är det bra med dig?:)

2010-11-14 @ 19:09:06
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0