jag är rik, väldigt rik, för jag har dig















Godkväll medborgare i Svergie även i Kina, Japan och andra länder som kanske läser min blogg?
denna kväll var jag ju som sagt med Emma. ska även förklara denna kväll med detaljer. jag och Emma besätmde oss för att vi skulle möta varann vid Jonas. så de gjorde vi, vi mötte varann. sedan gick vi vidare till ica, och denna gång var jag bättre utröstad, med tjocksockor, uggs, tre par tajts, dunjacka, vantar och mössa. så denna tur till ica gick ganska bra!
vi köpte dock bara julmust. vi hanlade och fortsatte till Emma. där vi poppade popcorn och kvällens film blev Svan prinssesan, underbar film! och jätte mysig kväll. älskar dig Emma♥
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0