dag 03

Ska presentera min föreldrar!



min jätte snygga pappa som heter Karl (kalle) Selander. alltså, jag har fått mitt efternamn efter han.
min pappa är förlovad med min mamma, dom är inte gifta. han är stor och stark, precis som en pappa ska vara. han är en stor tönt också, jätte jätte töntig. han är 45 år. och ja.
pappa bor i ett stort hus tillsamans med mig, william och mamma. vi har de trevligt, jätte trevligt.
han tar hand om våra fula fiskar också.
han gillar att jobba och fixa min data, haha.
pappa jobbar på jämtkraft och håller på med el.
han är världens bästa pappa!



min gulliga lilla mamma som heter Carina Nilsson. min mamma är förlovad med pappa. dom har två barn, mig och william. 
min mamma är 43 år och hon är jätte liten och kort. svag också, men hon är precis en sån mamma som jag vill ha hon är snäll och töntig.
hon bor ju också i ett hus, med mig, william och pappa.
hon gillar att träna på gold's gym, jobba och vara med oss, diska osv.
mamma jobbar på kappahl. de är bra, för då får jag låna hennes kläder.
hon tar hand om mig william och pappa, vi är som hennes små kattungar.
hon är världensbästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0