dag 02

Idag skall jag skriva om en skada. kul att veta, eller hur?:)
okej, let's start.

den 28 juli hände det chockande. jag stog och plattade håret. min plattång var helt cp, man hade en slad som man skulle sätta i ett uttag och den andra ändan skulle man sätta i plattången. fattar ni? så jag hållde sidan som man skulle sätta in i plattången, satt i sladen i uttaget och min hand började skaka plus ryka. ganska trevligt, fast nee. sladen satt fast i handen och jag började skrika. fick en adernalinkick och drog loss sladen, sprang upp till pappa och han hjälpte mig.
så aah, vi åkte in till akuten och fick 3gradens brännskada i handen och elstöt fast bara i handen då.
så idag har jag ett fett stort ärr i vänstra handflatan.
kul va? ni kanske inte ens fattar :p



fick gå runt med bandage hela sommarn, åh så kul!

Kommentarer
Postat av: Lina M från hogdal

lät inte så trevligt

2010-11-29 @ 18:07:42
Postat av: emma

haha! åh, jag känner igen den där bilden juu! den du ser ut som en kanin på som jag tog! :D stooooolt. näe, men jag ville bara påpeka det.

2010-11-29 @ 18:44:49
URL: http://eemmarebecca.blogg.se/
Postat av: Steinjennifer

Merci for all the wonderful writings

2011-11-26 @ 15:37:33
URL: http://steinjennifer.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0