att ge upp är ingen bra idé











Jag delade min eftermiddag med Emma och Johanne. ska försöka skriva våran dag i detaljer.
först så gick jag och Johanne till ica, jag lovar er, jag gör aldrig om de. jag frös tårna av mig typ. jag blev nästan en istapp, jag lovar, jag överdriver inte. med converse, gick jag till ica. vilket va onödigt, men jag äger inga vinter skor. ska köpa ett par den här veckan. okej, till samtalet.
när vi kom till ica så köpte vi peppakaksdeg och sedan så kom Emma och hennes pappa för att skjusa oss till mig, då vi bakade pepparkakor. trevligt värre. pepparkakorna blev dock brända, och smakade mjöl. GÖTT!
ikväll ska jag vara med Emma.
skriver sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0