ni kan fråga mer ;)



första killen du pussade ? victor.
 
bästavänner? många.

favoritplagg i garderoben just nu? min mysdress.

bästa nagellack? svart och rött.

vem vill du krama just nu ? nån ursöt kille ;o

vad e ditt besökrekord? 50?

hur många bloggar har du haft? många.

favorit färg? rosa, lila och svart.

är du kär i ngn just nu ? aa.

Har du några dålda talanger typ? aa, jag är väldigt vig i mina händer.

vem gillar du bäst som du har lärt känna när du börja i 6:an ? jag har lärt känna många nya..
emmae :)

hur många besökare har du på bloggen varje dag typ? 20-40.

favorit film ? just nu, ingen.

gillar du spenat ? aa.

har gamdalf blockerat vägen ngn gång ? hah?

hur ofta går du på stan? 2ggr i veckan.

vem gillar du? det tillhör mitt privatliv.

din högsta dröm? att flytta utlomands, bli fotograf och leva livet.

Kommentarer
Postat av: L I N A ♥

Hej vill du vara med i veckans blogg?

Gå då in här: http://kabelradio.blogg.se/2010/march/a-contest.html

kram!

2010-03-29 @ 21:48:39
URL: http://kabelradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0