jag lever.

hejhej. jo juste fel av mig, jag kmr visst blogga i helgen, tummen upp på dt !
igår var jag ju på övernattning med fotbollen, vilket var kul. vi fick som i någon lokal vid lägenheterna nära ica.
och nu lite vad vi gjorde där, vi busade, svullade, pratade, lekar, frågestunder om fotboll och mer.
tyvär så hade jag inte med mig kameran.. pga, den är inne på lagning. fast emma hade dt så jag ska
tvinga henne att skicka ALLA bilder, 441 stycken, najsSsSsSsSs .
p.s, läs allt ! :D



bara för att jag är bäst på att baka cupcakes, eller ja det kallas
talang ;)  haha fick en flaschback, när jag satt där på min balkong och åt den dära
goda jävla saken, och då var det sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0