Dålig uppdatering.

Hej och tusen miljoner förlåt för skit dålig uppdatering. Men ni vet jag har skolan, läxor, fotboll, dans och massa annat.. Så jag hinner inte med bloggen, men nu är jag här. Dock hinner jag inte skriva så mycket nu.
Ska stänga av datan. Men innan ska jag berätta lite om min dag.
Först skola vilket vae tråkigt, så jag orkar inte ens berätta vad som hände.
Sen gick jag till gården, där busade vi och hade skoj.
Efter det gick jag hem och sen på dans.
När jag kom hem från dansen, så ringde jag till Johanne och sa att hon kunde komma till mig och det
gjorde hon plus Tilda, Emma, Elsa, Jonas, Jesper, Simon och Pontus.. Vi kollade på Avatar (Y)
Nu orkar jag inte skriva något mer, och jag sa att jag skulle skriva lite, det här var ju mycket :O



bjuder på bilden, eller ja JELM bjuder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0