vännerna lyser upp när allt är släckt.


en helt vanlig bild på mej, såkallad random bild :)
asså ni anar inte hur trött jag är.. skulle kunna sova sittande. herre jesus amalia.
ja just nu lyssnar på part in usa - miley cyrus. älskar att lyssna på gamla låtar, faktiskt så påminer den låten mej om farmville, HAHA.

då ska jag berätta om igår oh inatt.
jag oh emmag sov hos linn, vilket var myysigt. vi var först ute oh hittade en kickboard, vi tog den oh kickade lite. & när vi var ungefär vid storsjöskolan fick jag ångest för jag hade rosa convers, så jag tog av mej skorna & gick i strumpor.. fråga inte varför :)
sen gick vi hem till linn, kollade på film fast den var störd så vi kollade inte på film nå' mer. vi körde spel också, asskoj! sen när klockan var typ 2 då körde vi charder (stav) ännu asskojigare! 
men sen så somnade jag typ klockan 4?
hahhaa, ja då vet ni.
mel, östersund p-rudar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0