två-tusen-tio



Årets personer? Emma och Johanne.
Årets kärlek? haha jadu, många ;)
Årets höjdpunkt? sommarlovet!
Årets kille? Jooonas får bli årets kille! :D
Årets relationship? Simon antar jag.
Årets roligaste? mycket mycket.
Årets kväll? dagen vid storsjön.
Årets sorligaste kväll? det drar jag absolut inte upp här i bloggen.
Årets ragg? ;)
Vad har varit roligast? storsjöcupen.
Har du grinat något? att jag har.
Har du skrattat? mer än någonsin!
Har du shoppat något? ja!
Har cyklat något? jajaja, överallt när de var sommar!
Har du åkt flygplan något? ja, två gånger ;)
Har du varit utomlands? ja, i turkiet.
Har du blivit brun? NEJ och åter nej.
Har du åkt slalom? inte än.
Har du åkt snowboard något? ja.
Har du åkt kickboard? ja, haha.
Har du fått några nya vänner? ja.
Har du badat? ohja!
Har du gjort något busigt? busigt och busigt, njaa.
Har du några nyårslöften? ja ;)
Hade du hjälm när du cyklade? ja och nej. beror på vart ;) men nu andvänder jag inte hjälm.
Hade du ett bra 2010? uppochner, nerochupp.
Hade du kul? jorå, helt okej.
Tänker du satsa på ett bättre 2010? JAAAAAAAAA!
Vart ska du fira nyår? på Frösön.
Vill du tilläga något mer? NEJ :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0