tidsfördriv

Tre saker jag inte förstår mig på: killar, tjejer, migsjälv
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: spegel, data, tomte
Tre saker jag gör just nu: musik, pratar med johanne, tv
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till hawaii, vara med på expressen, bli jagad av en tiger
Tre saker jag kan: vara rolig, vara vig i händerna, göra fula grimaser
Tre saker jag inte kan: vissla, skratta, sjunga
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: kiss and tell, one of us, go tell it on the mountain
Tre saker jag skulle vilja lära mig: vissla, skratta, sjunga
Tre favoriträtter: past, pannkaka, biff



:)


Kommentarer
Postat av: joooohanne

du har världens finaste ögon matilda

2010-12-15 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0