hahaha

Hur bor du:bra
Brukar du komma i tid:japp
Hur lång är du:jag vet inte
Kan du laga mat:john sweine
Vad jobbar du med/pluggar du:skit på dig
Vad har du på dig just nu:kalsonger
Har du någon fobi:elias
Hade du en bra kväll igår:nej matilda var hemma

 Vilket är ditt senaste inköp:en kjej i trettio års åldern
Din favoritdryck på morgonen:matilda saft
Var fick du dina senaste pengar ifrån:min advokat tror jag
Har du sovit i din egen säng inatt:nej min mammas
Vad hade du sönder senast:matilda
Vem snackade du med senast:tomten
Varm favoritdricka:jul must
Favoritdricka när du är riktigt törstig:lasermannen
Alkoholhaltig favoritdricka:bomb mannen
När gjorde du senast något riktigt dumt:idioten
Saknar du någon just nu:ja tomten
Vad ska man göra för att få dig irriterad:inget
Någon jag stör mig på:alla
Intressen:allt och bajsa
senaste person du kramade:jag kom inte ihåg kanske britney spears
Senaste person du ringde:iphoneSenaste person som ringde dig:
Vad drack du senast:hår
Vill du ha barn:ja 1000000 st
Längtar du till din nästa födelsedag:ja då ska jag få en telefon
Har rakat dina ben någon gång:nej
Är du sugen på något nu:paket
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:90 00000000000
Använder du hudkräm:ja massviss
Attraheras du av män med skägg:ja
Brukar du baka:ja
Röstade du i det senaste valet:nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:jaaaaaa
Vilken låt lyssnade du senast på:hacka hål
Har någon annan sovit i din säng inatt:nej
Vad tycker du är äckligt:inget
Har du pengar på mobilen:ja

/// WILLIAM

Kommentarer
Postat av: Simon

Din favoritdryck på morgonen:matilda saft

jadu det såg inte bra ut det.

2010-12-24 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0