when somebody goes, so will the new one

godmorgon!
varje morgon när jag vaknar så kommer alltid den dära tanken i mitt huvet, snart är de skola, måste kliva upp klockan halv 7 osvosv....... men jag längtar endån lite till skolan, fast nää.. de gör jag nog inte. längtar ni till skolan börjar?

idag ska jag & emma till stan. vi tänkte cykla in men de blir nog inte så, vädret är kass, så de blir att kliva på bussen & åka..
jag ska nog köpa ett par skor, fast jag har inte några pengar. hmmm.... ett problem :/ men jag ska nog gå in på kappahl & fråga mamma om jag får pengar :)

uppdaterar senare.
pusssss

( de här inlägget skulle egentligen kommit upp för 2 timmar sen, me pga segt internet så funkade de inte )

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: så lite så!

härligt att höra! jag är sjuk, men annars är det super :)

2010-08-20 @ 15:54:32
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0