va nöjd med dig själv, att klaga blir inte bättre

hittade ett underbart inlägg där jag fick upp helt nya tankar i huvet, inlägget hittar du här.

ok, jag är en person som inte direkt har de bästa självförtroende, men när jag läste inlägget så ställdes min hjärna om helt.
jag har älskar faktiskt mitt hår, mina vänner är dom bästa ni kan verkligen hitta bättre, min familj är underbar, jag älskar mig själv, ok låter himla ego men de är sant. okej, jag har ett födelsemärke på kinden men what ever?! de är typ jag, de är matilda. & varför ska jag klaga på de? försvinner de då?
jag är nöjd med mig själv, med mitt liv, med allt.
just idag är faktiskt stark, just idag är glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0