ser du stjärnan i de blå? den lyser för oss två.

men hej bloggen. hur mår du?
hihi!
just nu ligger jag i min säng, med popcorn, cola, musik & datan, kan de bli bättre?
denna underbara men kalla kväll har jag varit med jonas, emma, tilda, tova, emma & senare kom simon... vi kollade först på match, sen åkte tilda, emma & tova hem. så kvar blev bara jonas, emma, jenny & simon fast ahhh de kunde ni väl listat ut själv?
vi stack till ica, köpta massa onyttigheter, fast de visste ni också! (i)
sen traskade vi oss vidare till en lekpark, där vi blev kvar en lång stund.. vi svullade, snackade & körde kurragummameddunk! väldigt kul, tycker jag iallafall! hahhahaha.
oh imorrn tar min vännina jenny flyget till de varma turkiet & lämnar igloöstersund, inte avis, inte ett dugg.
JENNY SOLA ÅT MIG! kommer sakna henne som en tok. :(
har inget mer att skriva.
uppdaterar kanske sen.
pusssssss



sött ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0