sammanfattning sommaren 2010.

tänkte göra en sammanfattning sommaren 2010.... efter som att sommarlovet börjar traska sig till slutet.

storsjöcupen? jo hur har de varit, helt AWESOME! massa nya söta killkompisar, fotboll i hela 5dagar.
sol hela veckan typ, underbart många folk. discot var nog höjdpunkten, rööööj ska ja bara säga!  osvosv......... orkar inte säga allt som hände! men de har varit underbart.. STORSJÖCUPEN 2010. minnen föralltid.

yran? samma där. HELT BÄST! måste säga att de är ÖSTERSUNDS HÖGPUNKT, alltså sommarenhöjdpunkt.
massa människor, artister. osvosv......
sjöng med adam tensta.
skrek så jag tappade rösten på teddybears.
blev kär i presidenten.
skrek ännu mer på presidentalet ''JAMTLAND, JAMTLAND, JAMT Å STÄNDUT''
ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAA

jh?
jorå helt ok... var ganska jobbigt. men jag träffade nya vänner, hade kul där med. eftersom jag älskar fotboll, så hade jag roligt!
längtar dock inte till nästa jh. :P

badat? massor, jag har badat massor. en gång i äckellillsjön, en gång på lövsta, ca 5 gånger i storsjön, ok jag trodde att de skulle vara mer? men se de så här, de har inte varit tillräkligt med sol ute, så jag har inte kunnat babdat ;)

vänner? har ju såklart varit med kompisar. annars skulle de inte bli något sommarlov? jag har varit med massa underbara, men mest med emma engman. måste säga att de har varit underbart.

humöret? hhahahhahaha..... exat som min statiskt, har mitt humör haft kurvor. ena dagen lycklig, den andra depp. men så äre, så är livet. ;)

kärleken? inte bra...... två ord, inte bra.

sommarens roligaste? helt klart, johanne, emma & nån random person.

klockan var cirka 1 på natten?

emma - jag är bajsnödig.
johanne - ahaaa.
emma - får jag bajsa i din mun?
johanne - bara du spolar efter dej.
tre minuter senare, ASG!

kollade på en fotbolls match då en typ 5årig kille gick bakom mej. vi kallar han nils.

nils - kolla pappa jag går i vattnet.
pappan - men nej gör inte de.
nils - jo, mina skor blir rena.
nils ( 30 sek senare ) - SHIIET, jag blev blöt i skorna..

sommarens finaste? en kille som jag & emma beundrar till 100%, vi är typ doms störstafans.


sommaren 2010? HELT UNDERBAR. bästa någonsinn, typ... :)



Kommentarer
Postat av: angelica

härlig blogg du har!

allt bra med dig? :)

2010-08-19 @ 16:07:35
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0